Masz obawy, że szkolenie on – line to po prostu wykład?
Nie wierzysz, że szkolenie na Zoomie czy Webexie może być warsztatowe i interaktywne?
Obawiasz się o skuteczność nauki przy formule internetowej?
Masz dość gadających głów z monitora?
Zapraszamy na 1,5 godzinną bezpłatną próbkę uwarsztatowionego szkolenia on-line!
Zobaczysz jak można pracować w parach, w podgrupach, dyskutować, odgrywać scenki, pracować „przy flipcharcie”, pracować metodą „burzy mózgu”, robić testy, quizy, ankiety, analizować fragmenty filmów, nagrań rozmów, rozwiązywać case study.
Zapraszamy na moduł dotyczący radzenia sobie z wypowiedziami i reakcjami w przypadku trudnych rozmów z pracownikami, klientami, dostawcami i szefami.
Moduł ten jest prezentowany min. w szkoleniach:
- Jak zwalniać po ludzku?,
- Stres i radzenie sobie z emocjami swoimi i pracowników,
- Nowe kompetencje managera w dobie zarządzania kryzysami,
- Obsługa klienta w sytuacjach wymagających.
Uszy von Thuna to narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł jako manager bardziej świadomie reagować i radzić sobie z trudnymi, manipulacyjnymi czy agresywnymi wypowiedziami zwalnianego pracownika, pracownika sfrustrowanego i przeciążonego pracą w home office czy pracownika zagrożonego brakiem informacji i utratą bezpieczeństwa.
Na chwilę obecną przeprojektowaliśmy dla Państwa do formuły on-line następujące tematy:
- Jak zwalniać po ludzku?
- Stres i radzenie sobie z emocjami swoimi i pracowników.
- Nowe kompetencje managera w dobie zarządzania kryzysami
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Akademia managera
- Obsługa klienta wymagającego
- Obsługa reklamacji
- Standardy obsługi klienta
- Asertywność managera
- Negocjacje szefa
- Train the trainer
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu.
Wykładowca
Bezpłatna próbka szkolenia w dniu 5 czerwca w godzinach 10.00 - 11.30