Czy to co myślisz o rozmowach zwalniających i w jaki sposób je przeprowadzasz służy Tobie, pracownikowi, organizacji? Czy to co myślisz o rozmowach derekrutacyjnych i w jaki sposób je przeprowadzasz pozwala realizować cele Twoje, pracownika, organizacji? Jeśli tak gratuluję, jesteś na dobrej drodze.
Jeśli zawahałeś się przed odpowiedziami twierdzącymi na te pytania zapraszamy na warsztat dzięki któremu:
• Nauczysz się jak minimalizować straty po stronie własnej, pracownika, organizacji w związku w rozmowami zwalniającymi
• Nauczysz się jak zadbać o zespół, który zostaje
• Wzmocnisz własną efektywność w prowadzeniu takich rozmów
• Poznasz możliwe najbezpieczniejszy algorytm rozmowy zwalniającej
• Poznasz dobre praktyki z innych organizacji
PROGRAM SZKOLENIA
1. ZACZNIJ OD SIEBIE. PRZYGOTUJ SIĘ DO TRUDNEJ ROZMOWY
• Poziom faktów czy emocji. Uszy von Thuna
• Trzy poziomy w zarządzaniu zespołem. Rodzic Dorosły Dziecko. Kiedy pracownicy zachowują się jak dzieci? Co zrobić, aby rozmawiali z poziomu dorosłego
2. ROZMOWA DEREKRUTACYJNA.
• Gdybyś miał być zwolniony, jak byś chciał, żeby to się odbyło?
• Co miałby powiedzieć/zrobić Twój szef?
• Jakie zachowanie szefa, byłoby dla Ciebie trudne?
• A jak chciałbyś, żeby się zachował?
3. ALGORYTM ROZMOWY ZWALNIAJĄCEJ. CHECK LISTA ROZMOWY
4. JAK ADEKWATNIE REAGOWAĆ, GDY PRACOWNIK MÓWI:
• Jak mam utrzymać rodzinę? Mam kredyt, żona nie pracuje. Co mam powiedzieć żonie, dzieciom? Jak ja mam znaleźć teraz nową pracę?
• Ale o co chodzi? Nic z tego nie rozumiem. Co to w ogóle znaczy?
• Dlaczego ja? Co ja takiego zrobiłem? Po tylu latach? Tyle dla firmy zrobiłem, a teraz won?
• Jak śmiesz? A kim Ty jesteś, żeby mnie zwalniać? Jak możesz codziennie w lustrze na Siebie patrzeć? A Ty sypiasz po nocach?
• Płacz. Milczenie. Groźby samobójcze. Straszenie
5. JAK MOŻNA ZADBAĆ O PROCES DEREKRUTACJI Z POZIOMU ORGANIZACJI. KILKA PRAKTYCZNYCH WSKAZÓWEK
• Dobre praktyki
• Jakich błędów nie popełniać?
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Doświadczony trener i szkoleniowiec. Certyfikowany CoachNormanBenettAcademy oraz EMCC z siedzibą w Londynie (European Mentoring and Coaching Council). Magister Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Personelem. Na co dzień zajmuje się kontaktami handlowymi z klientami firmy (w tym także kluczowymi klientami), aktywną sprzedażą i promocją produktów firmy, prezentacją oferty, negocjacjami oraz obsługą klienta. Wysokooceniany trener szkoleń sprzedażowych, z obsługi klienta (bezpośredniej i telefonicznej), komunikacji interpersonalnej, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, z zakresu coachingu.
Aktywnie uczestniczy w procesach rekrutacji, assessment i development center, współpracuje w przygotowaniu i prowadzeniu badań wewnątrz organizacji (min. badania tajemniczy klient) oraz badań na zewnątrz organizacji (badania satysfakcji klientów), współpracuje przy wdrażaniu systemów kompetencji, motywacyjnych, ocen.
Zrealizowała ponad 5000 h szkoleń i warsztatów, m.in: szkolenia wewnętrzne min. dla: BGŻ SA, Biuro Informacji Kredytowej S.A., RWE STOEN SA, ABC Data, FM Dental, Abbott, SKANSKA, Konkret Sp. z o.o., Inspirion Sp. z o.o., Kulik Sp. z o.o., Pragma Inkaso SA, Bank Gospodarstwa Krajowego i szkolenia otwarte min dla pracowników: PZU SA, PKO SA, WARS SA, Leroy Merlin, Carrefour Polska, Eurozet SA i wielu innych.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:30 – 9:00
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl