obowiązkowe szkolenie managerskie
Delegowanie zadań sprawia, że manager ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje wszystkim satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Nasza propozycja szkolenia z delegowania to pozycja obowiązkowa w rozwoju managerskim.
• Jak często dopadają Cię myśli, że zanim wytłumaczysz co ma być zrobione, to sam zrobisz to szybciej, lepiej, bez poprawek?
• Jak często masz poczucie, że wyręczasz swój zespół, a pracownicy wykazują postawę bezradności?
• Jak często jako lider masz wrażenie, że wykonujesz pracę za innych?
• Jak często jako lider masz obawy, jak zareaguje pracownik na delegowane zadanie?
• Czy w swoim portfolio masz zadania, które już dawno powinieneś oddać?
• Jak często osoby z Twojego otoczenia mówią Ci, że za dużo na siebie bierzesz?
• Jak często w trakcie urlopu, zwolnienia czy innej nieobecności zespół do Ciebie pisze lub dzwoni?
SZKOLENIE SKIEROWANE DO:
• managerów administracyjno-biurowych
• managerów produkcyjnych- mistrzów brygadzistów, kierowników, liderów
• managerów projektowych
• osób szykujących się do awansu
• wszystkich, których praca jest uzależniona od dostarczenia zadań przez innych
• dla właścicieli firm
PROGRAM SZKOLENIA
1. WPROWADZENIE - DEMONY DELEGOWANIA
• Z jakich powodów nie delegujemy zadań?
• Negatywne skutki braku delegowania zadań dla szefa, pracowników, firmy, klientów zewnętrznych?
• Korzyści delegowania zadań dla szefa, pracowników, firmy, klientów zewnętrznych?
2. ZASADY DELEGOWANIA ZADAŃ
• Najczęstsze błędy popełniane podczas delegowania
• Co trzeba powiedzieć, aby zmaksymalizować szanse na przyjęcie i prawidłowe wykonanie delegowanego zadania przez pracownika?
• Jak wyznaczać cele i zadania?
• Metody - SMART, SMARTER, SMART PYTAJĄCY
• Delegowanie zadań a stopień dojrzałości pracownika
• Jak delegować nowe zadania?
• Jak delegować zadania nowym pracownikom?
• Jak delegować Chuckowi Norrisowi, żeby nie dostać z półobrotu?
3. KRĘGI DELEGOWANIA. Jak rozdać zadania? – KLUCZOWY MODUŁ SZKOLENIA
• Twoja lista zadań – operacyjnych, tygodniowych, miesięcznych, rocznych, awaryjnych
• Strefa 1 - Zadania, które manager musi wykonać sam
• Strefa 2 - Zadania, którymi manager powinien zajmować się sam
• Strefa 3 - Zadania, które manager może delegować
• Strefa 4 - Zadania, które manager powinien delegować
• Strefa 5 - Zadania, które manager musi delegować
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Trener, coach i mentor. Od 15 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, team-building, projekty konsultingowe, rekrutacje, AC/DC, indywidualne i zespołowe procesy coachingowe, badania „tajemniczy klient”.
Pracuje z managerami wszystkich szczebli (mistrzami, brygadzistami, liderami, kierownikami, dyrektorami), trenerami wewnętrznymi, pracownikami działów wsparcia (obsługa klienta, kadry, księgowość, marketing, IT, prawnicy, serwis, działy reklamacji, sekretarki i asystentki), urzędnikami, handlowcami.
Działa w wielu obszarach, takich jak: sektor budowlany, branża produkcyjna, chemiczna, spedycyjna, edukacyjna, motoryzacja, przemysł ciężki, farmacja, finanse i bankowość, instytucje publiczne i wiele innych.
Specjalizacja: Akademie Managera dla branży budowlanej i produkcyjnej, szkolenia z kształtowania nawyków i podnoszenia kultury bezpieczeństwa, projekty interwencyjne np. rozwiązywanie konfliktów, poprawa komunikacji i współpracy, zarządzanie stresem, emocjami.
Metody szkoleniowe: aktywne, warsztatowe, na procesie, coachingowe (indywidualne i zespołowe), action learning.
Posiada certyfikaty:
• Licencja DISC D3
• Profesjonalny Mentor
• Trener Praktyk Biznesu
• Racjonalna Terapia Zachowań
• Coach Praktyk Biznesu
Zrealizowała:
- Projekty z budowania kultury bezpieczeństwa (ok. 200 dni szkoleniowych)
- Projekty dla managerów (ok. 1500 dni szkoleniowych)
- Projekty dla sił sprzedaży ( ok. 150 dni szkoleniowych)
- Projekty – obsługa klienta, Train The Trainer, rozwiązywanie konfliktów ( ok. 150 dni szkoleniowych)
- TTT, wystąpienia publiczne, sztuka prezentacji, prowadzenie zebrań, kreatywność
- Współpraca, rozwiązywanie konfliktów, asertywność
Przeszkoliła wiele firm w Polsce między innymi: BAUMIT SP. Z O.O., MUREXIN Polska Sp. z o.o., Aesculap Chifa Sp. z o.o., POCZTA POLSKA S.A., PZU S.A., SCHINDLER Polska Sp. z o.o., GEGENBAUER POLSKA Sp. z o.o., ROCHE Polska Sp. z o.o., Eurocash S.A , FAURECIA AUTOMOTIVE Polska S.A., MERCEDES BENZ- MANUFACTURING POLAND, REATAIL ROBOTICS Sp. z o.o. S.K., Tauron Polska Energia S.A., BOSCH Sp. z o.o., PKP ENERGETYKA S.A., TRAMWAJE WARSZAWSKIE Sp. z o.o., RWE STOEN Operator Sp. z o.o., SKANSKA S.A., ArcelorMittal Poland S.A., JERONIMO MARTINS Polska S.A., DRIVETECH Polska Sp. z o.o., TURBOTECH, Intersilesia McBride Polska Sp. z o.o, PEKABEX BET S.A., MUREXIN Polska Sp. z o.o., Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., Renault Polska Sp. z o.o., BMW Polska Sp. z o.o., Go Logis Sp. z o.o., Lotos S.A., Bridgestone Europe NV/SA, Oddział w Polsce i wiele innych.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godziny zegarowe, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00 i twają do godziny ok. 13:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:40 – 9:00
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego stacjonarnej lub zdalnej (on-line) po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl