Sukces działań niemal każdej firmy tworzą ludzie, którzy w niej pracują. Trudno wyobrazić sobie dobrze działające przedsiębiorstwo bez stojących za tym pracowników. Dobry zespół pracowników to przede wszystkim grupa ludzi, którzy doskonale się rozumieją i wiedzą, w jakim celu wykonują dane zadania. Odpowiednie dopasowanie do siebie grupy ludzi może być przepisem na sukces każdej firmy. Niezależnie czy zarządzasz dużym zespołem, czy dwoma pracownikami - zasady są te same. Zespół pracuje efektywnie i współpracuje ze sobą nie za pomocą przypadku, lecz lidera, który potrafi spojrzeć na pracowników i zidentyfikować dynamikę pracy zespołu.
Szkolenie jest dobrą okazją do integracji, lepszego poznania się, wyjasnienia nieporozumień, profilaktyką konfliktów i wskoczenia we współpracy na wyższy poziom.
CELE I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UCZESTNICTWA W WARSZTACIE
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO
• managerów zespołów i samych zespołów nowych i tych, które się znają nawet za dobrze
• managerów zespołów i samych zespołów po zmianach i reorganizacjach
• managerów zespołów i samych zespołów formalnych i tych projektowych
• managerów kilku zespołów czy działów, które potrzebują ze sobą współpracować
• managerów i samych zespołów, które chcą się jeszcze lepiej czuć i pracować ze sobą
• managerów i samych zespołów, gdzie poziom zaufania jest tak niski, że pracownicy siedząc obok siebie, wolą napisać maila niż podejść i porozmawiać
PROGRAM SZKOLENIA
1. GRUPA A ZESPÓŁ
2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE. INFORMACJA ZWROTNA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM KOMUNIKACJI
3. STYLE FUNKCJONOWANIA SPOŁECZNEGO
4. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE - podsumowanie pomysłów i rozwiązań
METODY SZKOLENIOWE
Warsztaty realizowane będą metodami aktywizującymi, wykorzystującymi takie techniki pracy, jak:
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać
z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym spotkaniu i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Doświadczona trenerka, coach, konsultantka. Jest specjalistką w dziedzinie zarządzania, komunikacji, sprzedaży. Posiada bogate doświadczenie zawodowe. Umiejętności zawodowe nabywała w małych jak i dużych firmach. Od 12 lat z sukcesami przekazuje swoją wiedzę, prowadząc szkolenia z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania, CSR czy obsługi klienta. Jest praktykiem w obszarach związanych z doradztwem menedżerskim, sytuacyjnym i doradztwem rozwojowym. Jest konsultantem HR specjalizacja strategie personalne i rozwój. Równolegle ze szkoleniami prowadzi procesy coachingowe w ramach biznes coaching oraz coachingu rozwojowego (life coaching). Posiada certyfikat Coach Szkoły Coachingu Lilianny Kupaj.
Doświadczenie zawodowe – 12-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży na różnych stanowiskach; 10-letnia praktyka w zakresie szkolenia pracowników; 4-letnie doświadczenie w dziedzinie HR specjalizacja – strategie personalne.
Działalność szkoleniowa - wieloletnia działalność szkoleniowa koncentrująca się zarówno na prowadzeniu szkoleń zamkniętych jak i otwartych; doświadczenie w zakresie kształcenia kadry pracowniczej firm produkcyjnych i instytucji samorządowych, w tym przede wszystkim osób pełniących funkcje kierownicze na różnych szczeblach organizacji. Wiele pozytywnych opinii uczestników szkoleń za wykorzystanie aktywnych form kształcenia oraz atrakcyjne prowadzenie zajęć.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godziny zegarowe, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00 i twają do godziny ok. 13:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:40 – 9:00
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego stacjonarnej lub zdalnej (on-line) po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl