Sukces działań niemal każdej firmy tworzą ludzie, którzy w niej pracują. Trudno wyobrazić sobie dobrze działające przedsiębiorstwo bez stojących za tym pracowników. Dobry zespół pracowników to przede wszystkim grupa ludzi, którzy doskonale się rozumieją i wiedzą, w jakim celu wykonują dane zadania. Odpowiednie dopasowanie do siebie grupy ludzi może być przepisem na sukces każdej firmy. Niezależnie czy zarządzasz dużym zespołem, czy dwoma pracownikami - zasady są te same. Zespół pracuje efektywnie i współpracuje ze sobą nie za pomocą przypadku, lecz lidera, który potrafi spojrzeć na pracowników i zidentyfikować dynamikę pracy zespołu.
CELE I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
Praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole po to by skuteczniej przekazywać informacje i efektywniej wykonywać zadania. Podczas warsztatu uczestnicy ćwiczą komunikację i współpracę w zespole.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UCZESTNICTWA W WARSZTACIE
• Efektywniejsza praca zespołu (lepsze wykorzystanie zasobów i dopasowanie zadań do ludzi, gdy członkowie znają swoje preferencje i kompetencje)
• Łatwiejsze osiąganie celów
• Wzrost motywacji, poczucie wspólnej pracy i wspólnego sukcesu
• Wzrost zaangażowania pracowników, większa proaktywność
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO
• managerów zespołów i samych zespołów nowych i tych, które się znają nawet za dobrze
• managerów zespołów i samych zespołów po zmianach i reorganizacjach
• managerów zespołów i samych zespołów formalnych i tych projektowych
• managerów kilku zespołów czy działów, które potrzebują ze sobą współpracować
• managerów i samych zespołów, które chcą się jeszcze lepiej czuć i pracować ze sobą
• managerów i samych zespołów, gdzie poziom zaufania jest tak niski, że pracownicy siedząc obok siebie, wolą napisać maila niż podejść i porozmawiać
METODY SZKOLENIOWE
Warsztaty realizowane będą metodami aktywizującymi, wykorzystującymi takie techniki pracy, jak:
• analizy case study
• prace grupowe i indywidualne
• dyskusje moderowane
• testy autodiagnostyczne
• symulacje
PROGRAM SZKOLENIA
1. GRUPA A ZESPÓŁ
• czym różni się grupa od zespołu
• wspólne wartości i zasady, które scalają grupę
2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE. INFORMACJA ZWROTNA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM KOMUNIKACJI
• szumy i bariery komunikacyjne
• techniki aktywnego słuchania
• blokery przyjmowania feedbacku
• zasady udzielania informacji zwrotnych
• techniki i narzędzia udzielania informacji zwrotnej – SZE i SZEPT
• model uszy von Thuna
• zasady przyjmowania feedbacku
3. STYLE FUNKCJONOWANIA SPOŁECZNEGO
• autodiagnoza własnego stylu społecznego
• mocne i słabe strony stylów z punktu widzenia funkcjonowania w grupie
• orientacja na ludzi vs orientacja na zadanie
4. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE – podsumowanie pomysłów i rozwiązań
• zasady skutecznej współpracy
• mechanizmy współpracy
• sposoby wzmocnienia współpracy
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
trener, coach i mentor. Od 15 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, team-building, projekty konsultingowe, rekrutacje, AC/DC, indywidualne i zespołowe procesy coachingowe, badania „tajemniczy klient”.
Pracuję z managerami wszystkich szczebli (mistrzami, brygadzistami, liderami, kierownikami, dyrektorami), trenerami wewnętrznymi, pracownikami działów wsparcia (obsługa klienta, kadry, księgowość, marketing, IT, prawnicy, serwis, działy reklamacji, sekretarki i asystentki), urzędnikami, handlowcami.
Działa w wielu obszarach, takich jak: sektor budowlany, branża produkcyjna, chemiczna, spedycyjna, edukacyjna, motoryzacja, przemysł ciężki, farmacja, finanse i bankowość, instytucje publiczne i wiele innych.
Specjalizacja: Akademie Managera dla branży budowlanej i produkcyjnej, szkolenia z kształtowania nawyków i podnoszenia kultury bezpieczeństwa, projekty interwencyjne np. rozwiązywanie konfliktów, poprawa komunikacji i współpracy, zarządzanie stresem, emocjami.
Metody szkoleniowe: aktywne, warsztatowe, na procesie, coachingowe (indywidualne i zespołowe), action learning.
Posiada certyfikaty:
• Licencja DISC D3
• Profesjonalny Mentor
• Trener Praktyk Biznesu
• Racjonalna Terapia Zachowań
• Coach Praktyk Biznesu
Zrealizowała:
- Projekty z budowania kultury bezpieczeństwa (ok. 200 dni szkoleniowych)
- Projekty dla managerów (ok. 1500 dni szkoleniowych)
- Projekty dla sił sprzedaży ( ok. 150 dni szkoleniowych)
- Projekty – obsługa klienta, Train The Trainer, rozwiązywanie konfliktów ( ok. 150 dni szkoleniowych)
- TTT, wystąpienia publiczne, sztuka prezentacji, prowadzenie zebrań, kreatywność
- Współpraca, rozwiązywanie konfliktów, asertywność
Przeszkoliła wiele firm w Polsce między innymi: BAUMIT SP. Z O.O., MUREXIN Polska Sp. z o.o., Aesculap Chifa Sp. z o.o., POCZTA POLSKA S.A., PZU S.A., SCHINDLER Polska Sp. z o.o., GEGENBAUER POLSKA Sp. z o.o., ROCHE Polska Sp. z o.o., Eurocash S.A , FAURECIA AUTOMOTIVE Polska S.A., MERCEDES BENZ- MANUFACTURING POLAND, REATAIL ROBOTICS Sp. z o.o. S.K., Tauron Polska Energia S.A., BOSCH Sp. z o.o., PKP ENERGETYKA S.A., TRAMWAJE WARSZAWSKIE Sp. z o.o., RWE STOEN Operator Sp. z o.o., SKANSKA S.A., ArcelorMittal Poland S.A., JERONIMO MARTINS Polska S.A., DRIVETECH Polska Sp. z o.o., TURBOTECH, Intersilesia McBride Polska Sp. z o.o, PEKABEX BET S.A., MUREXIN Polska Sp. z o.o., Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., Renault Polska Sp. z o.o., BMW Polska Sp. z o.o., Go Logis Sp. z o.o., Lotos S.A., Bridgestone Europe NV/SA, Oddział w Polsce i wiele innych
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godziny zegarowe, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00 i twają do godziny ok. 13:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:40 – 9:00
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego stacjonarnej lub zdalnej (on-line) po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl