monitorowania i kontroli pracy wykonywanej przez pracowników. Ocena i egzekwowanie zadań
Feedback, zwłaszcza ten konstruktywny, to coś, czego nie należy się obawiać, a wręcz przeciwnie należy traktować jako prezent, bo jest niezwykle cennym i skutecznym narzędziem wspierającym rozwój. Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas, którego uczestnicy poznają ważne zasady dawania feedbacku oraz prosty model, który łatwo zapamiętać i na podstawie którego móc praktykować dawanie informacji zwrotnej zaraz po szkoleniu.
• Czy masz wątpliwości, jak skonstruować komunikat, dobrać słowa, aby osiągnąć cel, zrealizować zadanie, jednocześnie nie utracić motywacji, zaangażowania i dobrych relacji z pracownikiem?
• Jak często masz poczucie, że jesteś nadopiekuńczy wobec swojego zespołu i ludzie wchodzą Ci na głowę?
• Jak często jako lider masz wrażenie, że mówisz, mówisz i nie dociera?
• Jak często, ciągle i wciąż poprawiasz te same błędy po pracownikach?
• Jak często masz obawy o reakcję pracownika na udzieloną informację zwrotną?
• Jak często chwalisz pracowników?
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
• managerów administracyjno-biurowych
• managerów produkcyjnych- mistrzów brygadzistów, kierowników, liderów
• managerów projektowych
• liderów nieformalnych
• osób szykujących się do awansu
• dla wszystkich, których praca jest uzależniona od dostarczenia zadań przez innych
• dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
• dla właścicieli firm
PROGRAM SZKOLENIA:
1. SCHEMAT KOMUNIKACJI – NAJCZĘSTSZE SZUMY I BARIERY KOMUNIKACYJNE
2. ROLA INFORMACJI ZWROTNEJ. FEEDBACK jako „PREZENT”
• z jakich powodów nie udzielamy informacji zwrotnej?
• z jakich powodów nie lubimy otrzymywać informacji zwrotnych?
• negatywne skutki braku feedbacku
• korzyści z kultury feedbacku
3. ZASADY UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
• błędy które sprawiają, że informacja zwrotna nie jest przyjmowana
• jak nie dać się wciągnąć w relację RODZIC – DZIECKO? Jak zaprosić pracownika do relacji DOROSŁY – DOROSŁY
• dobre praktyki udzielania informacji zwrotnej
• uszy von Thuna – jak ominąć ucho drażliwe pracownika
• ludzie naparstki, filiżanki i wiadra
4. NARZĘDZIA UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
• konstruktywna krytyka - gdy potrzebna jest korekta – SZEPT, FUKO
• konstruktywna pochwała - gdy wszystko idzie dobrze – SZE, UF
5. TRUDNA SZTUKA PRZYJMOWANIA FEEDBACKU
• oddychaj
• uznaj fakty
• wyłącz ucho drażliwe
• dopytaj
• zadecyduj co z tym zrobić
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
trener, coach i mentor. Od 15 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, team-building, projekty konsultingowe, rekrutacje, AC/DC, indywidualne i zespołowe procesy coachingowe, badania „tajemniczy klient”.
Pracuję z managerami wszystkich szczebli (mistrzami, brygadzistami, liderami, kierownikami, dyrektorami), trenerami wewnętrznymi, pracownikami działów wsparcia (obsługa klienta, kadry, księgowość, marketing, IT, prawnicy, serwis, działy reklamacji, sekretarki i asystentki), urzędnikami, handlowcami.
Działa w wielu obszarach, takich jak: sektor budowlany, branża produkcyjna, chemiczna, spedycyjna, edukacyjna, motoryzacja, przemysł ciężki, farmacja, finanse i bankowość, instytucje publiczne i wiele innych.
Specjalizacja: Akademie Managera dla branży budowlanej i produkcyjnej, szkolenia z kształtowania nawyków i podnoszenia kultury bezpieczeństwa, projekty interwencyjne np. rozwiązywanie konfliktów, poprawa komunikacji i współpracy, zarządzanie stresem, emocjami.
Metody szkoleniowe: aktywne, warsztatowe, na procesie, coachingowe (indywidualne i zespołowe), action learning.
Posiada certyfikaty:
• Licencja DISC D3
• Profesjonalny Mentor
• Trener Praktyk Biznesu
• Racjonalna Terapia Zachowań
• Coach Praktyk Biznesu
Zrealizowała:
- Projekty z budowania kultury bezpieczeństwa (ok. 200 dni szkoleniowych)
- Projekty dla managerów (ok. 1500 dni szkoleniowych)
- Projekty dla sił sprzedaży ( ok. 150 dni szkoleniowych)
- Projekty – obsługa klienta, Train The Trainer, rozwiązywanie konfliktów ( ok. 150 dni szkoleniowych)
- TTT, wystąpienia publiczne, sztuka prezentacji, prowadzenie zebrań, kreatywność
- Współpraca, rozwiązywanie konfliktów, asertywność
Przeszkoliła wiele firm w Polsce między innymi: BAUMIT SP. Z O.O., MUREXIN Polska Sp. z o.o., Aesculap Chifa Sp. z o.o., POCZTA POLSKA S.A., PZU S.A., SCHINDLER Polska Sp. z o.o., GEGENBAUER POLSKA Sp. z o.o., ROCHE Polska Sp. z o.o., Eurocash S.A , FAURECIA AUTOMOTIVE Polska S.A., MERCEDES BENZ- MANUFACTURING POLAND, REATAIL ROBOTICS Sp. z o.o. S.K., Tauron Polska Energia S.A., BOSCH Sp. z o.o., PKP ENERGETYKA S.A., TRAMWAJE WARSZAWSKIE Sp. z o.o., RWE STOEN Operator Sp. z o.o., SKANSKA S.A., ArcelorMittal Poland S.A., JERONIMO MARTINS Polska S.A., DRIVETECH Polska Sp. z o.o., TURBOTECH, Intersilesia McBride Polska Sp. z o.o, PEKABEX BET S.A., MUREXIN Polska Sp. z o.o., Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., Renault Polska Sp. z o.o., BMW Polska Sp. z o.o., Go Logis Sp. z o.o., Lotos S.A., Bridgestone Europe NV/SA, Oddział w Polsce i wiele innych
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godziny zegarowe, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00 i twają do godziny ok. 13:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:40 – 9:00
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego stacjonarnej lub zdalnej (on-line) po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl