warsztat online
W czasach zmian, świat należy do tych, którzy się uczą, podczas gdy Ci, którzy już się „nauczyli” okazują się świetnie przygotowanymi do życia w świecie, który już nie istnieje. (Eric Hoffer)
Skuteczny lider to taki, którego zespół osiąga zamierzone rezultaty, a przy tym nieustannie się rozwija. Czasy niepewności i zmian wystawiają wiele organizacji na próbę, przynosząc wiele nieoczekiwanych sytuacji.
Stanowią jednocześnie doskonałą okazję do wyjścia poza strefę komfortu, a tym samym dokonania dużego kroku naprzód Jest to okazja dla każdej organizacji, zespołu i poszczególnych jego pracowników. Jest tylko jeden warunek- kompetentny lider, który będzie w stanie przeprowadzić zespół przez czas zawirowań.
Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę w następujących obszarach:
Jak kierować zespołem, który pracuje online? Jak wyznaczać kierunki działań w warunkach niepewności? Jak wzmacniać poczucie zaufania w zespole? Jak wspierać swoich pracowników w trudniejszych czasach? To zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu.
CEL SZKOLENIA
Pozyskanie wiedzy z zakresu narzędzi nowoczesnego przywództwa, ze szczególnym uwzględnieniem czasu niepewności i transformacji.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Lider 4.0 i jego kluczowe kompetencje. Łączenie różnych stylów przywództwa kluczem do skutecznego kierowania zespołem. Balans między zorientowaniem na realizację celów przedsiębiorstwa a podejściem skoncentrowanym na pracowniku.
2. Zmiany gospodarcze na przestrzeni ostatnich lat a rola lidera. Lider na nowe czasy: lider empatyczny, dający przestrzeń wyboru, otwarty na innowacje, dbający o rozwój kompetencji swoich i zespołu, lider dający wsparcie psychologiczne.
3. Rozwinięta inteligencja emocjonalna podstawą budowania silnej pozycji liderskiej:
- samoświadomość siebie, swoich emocji i reakcji
- samokontrola w sytuacjach trudnych
- samoocena, sposób postrzegania siebie, niezależny od opinii innych
4. Przezwyciężanie dysfunkcji zespołowych według koncepcji Lencioniego. Zaufanie fundamentem budowania skutecznie działającego zespołu.
5. Menadżer trenerem, mentorem i coachem. Lidera akceptujący i wspierający w czasach zmian i nie tylko.
6. Rola emocji w zespole. Radzenie sobie w sytuacjach podwyższonego napięcia. Nowoczesny lider a rozwiązywanie konfliktów.
METODOLOGIA ZAJĘĆ
Wykład interaktywny, dyskusja w grupie, quiz, test, film edukacyjny, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadku.
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Wybitny Ekspert HR, Trener i Coach
Doświadczony ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Rekruter, project manager, koordynator i asesor sesji AC/DC, pasjonat rozwoju osobistego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z procesem rekrutacji, rozwojem zawodowym, inteligencją emocjonalną oraz skuteczną komunikacją.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4/5 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:40 – 9:00
W trakcie szkolenia na bieżąco można zadawać pytania.
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl