Jak przeprowadzić pracownika od spadku zaangażowania do odpowiedzialności za zadania
Jeszcze chwilę temu kompetencje związane z zarządzaniem emocjami i nastrojami pracownika były działaniem rozwojowym, wyższym i głębszym poziomem zarządzania zespołem. W wielu zespołach wystarczało sprawne zarządzanie zadaniami, celami, wynikami. Do niedawna często wystarczało pracownika niedemotywować. Dziś managerowie potrzebują na szybko nauczyć się jak wyciągać pracowników ze spadków motywacji, leków i frustracji, jak podsycać zaangażowanie i samemu wytrwać.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
PROGRAM SZKOLENIA
1.WSTĘP
• Czas epidemii, a zarządzanie zadaniami i zespołem. Co się zmieniło?
• Jakich nowych kompetencji potrzebujesz jako manager, aby przeprowadzić zespół przez tą zmianę i uratować zaangażowanie, motywację i odpowiedzialność?
2. PSYCHOLOGIA STRACHU I LĘKU W PIGUŁCE
• Co przeżywa Twój zespół i TY ? I dlaczego to jest OK?
• To tylko strach czy już lęk?
• Czy musisz być psychologiem i psychoterapeutą w pracy?
• Szczególne potrzeby psychologiczne pracowników w trakcie pandemii
3. JAK PRZEPROWADZIĆ PRACOWNIKA OD SPADKU ZAANGAŻOWANIA DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZADANIA
• Co tak naprawdę mówi pracownik, gdy krzyczy, marudzi, narzeka, płacze, milczy, trywializuje i żartuje, izoluję się? Od stanowisk do prawdziwych potrzeb i trudności.
• Fazy zmiany i gniewu
• Analiza transakcyjna w czasie pandemii.
• Odtruwanie pracowników.
• Jak przywrócić pracownika do stanu równowagi i działania?
• Techniki i narzędzia radzenia sobie z osłabionymi pracownikami.
• Zaproszenie pracownika do działania, współpracy, odpowiedzialności
4. JAK MOŻESZ ZADBAĆ O SIEBIE W TYCH CZASACH, GDY PRACOWNIK ZALEWA CIĘ CZARNYMI MYŚLAMI
• Zasada masek tlenowych w samolocie
• Uszy von Thuna
• Co jest moją odpowiedzialnością co odpowiedzialnością pracownika
• Krąg zainteresowań vs krąg wpływu w czasie pandemii
5. CO POTRZEBUJESZ ROBIĆ ABY ZARZĄDZIĆ SYTUACJĄ
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Doświadczony trener i szkoleniowiec. Certyfikowany CoachNormanBenettAcademy oraz EMCC z siedzibą w Londynie (European Mentoring and Coaching Council). Magister Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Personelem. Na co dzień zajmuje się kontaktami handlowymi z klientami firmy (w tym także kluczowymi klientami), aktywną sprzedażą i promocją produktów firmy, prezentacją oferty, negocjacjami oraz obsługą klienta. Wysokooceniany trener szkoleń sprzedażowych, z obsługi klienta (bezpośredniej i telefonicznej), komunikacji interpersonalnej, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, z zakresu coachingu.
Aktywnie uczestniczy w procesach rekrutacji, assessment i development center, współpracuje w przygotowaniu i prowadzeniu badań wewnątrz organizacji (min. badania tajemniczy klient) oraz badań na zewnątrz organizacji (badania satysfakcji klientów), współpracuje przy wdrażaniu systemów kompetencji, motywacyjnych, ocen.
Zrealizowała ponad 5000 h szkoleń i warsztatów, m.in: szkolenia wewnętrzne min. dla: BGŻ SA, Biuro Informacji Kredytowej S.A., RWE STOEN SA, ABC Data, FM Dental, Abbott, SKANSKA, Konkret Sp. z o.o., Inspirion Sp. z o.o., Kulik Sp. z o.o., Pragma Inkaso SA, Bank Gospodarstwa Krajowego i szkolenia otwarte min dla pracowników: PZU SA, PKO SA, WARS SA, Leroy Merlin, Carrefour Polska, Eurozet SA i wielu innych.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:30 – 9:00
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl