warsztat poprawnego redagowania pism
Zapraszamy Państwa na szkolenie, które ma na celu przybliżyć zasady tworzenia i postępowania z korespondencją według zasad obowiązujących w środowisku biznesowym. Podczas szkolenia uczestnicy poznają najważniejsze formy i rodzaje wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji biznesowej oraz formalne zasady układu i redagowania pism. Szkolenie będzie składało się z dwóch etapów. W trakcie pierwszego etapu zostaną omówione wybrane zagadnienia formalne i techniczne budowy pism a w drugiej części szkolenia skupimy się na psychologicznych aspektach w redagowaniu pism, w tym w szczególności pism reklamacyjnych. Uczestnicy poznają techniki perswazji oraz metody ich zastosowania w pismach biznesowych. Dzięki czemu zwiększą swoją skuteczność w redagowaniu pism, tak aby w prokliencki sposób realizować założone cele.
CELE SZKOLENIA
• przypomnienie i uporządkowanie wiedzy na temat technicznych aspektów redagowania pism urzędowych, w tym korespondencji elektronicznej
• połączenie wymogów formalnych z wymogami perswazyjnego, proklienckiego sposobu odpowiadania na reklamacje i inne sytuacje trudne
• uświadomienie błędów w korespondencji pisemnej i ich negatywnych konsekwencji w procesie komunikacji z klientem
• poznanie i nabycie umiejętności stosowania technik wpływu społecznego i reguł perswazji w korespondencji pisemnej, a dzięki temu ograniczenie ryzyka utraty klienta, a zwiększenia szansy na utrzymanie klienta pomimo sytuacji trudnej
PROGRAM SZKOLENIA
ETAP I
ZASADY REDAGOWANIA PISM
1. Rodzaje pism i specyfika ich opracowywania
2. Układ graficzny pisma, rozplanowanie treści - podział, kolejność
3. Psychologia konspektu (efekt pierwszeństwa, efekt świeżości)
4. Budowa pisma, zdania, wersu, rozpoczęcie i zakończenie pisma
5. Wybrane zagadnienia e-etykiety
ETAP II
TECHNIKI WPŁYWU I PERSWAZJI W PISEMNYCH KONTAKTCH REKLAMACYJNYCH - CEL, EFEKT, WADY I ZALETY
1. Zastosowanie perswazji i psychologii wpływu w korespondencji reklamacyjnej
• słowa wzmacniające przekaz, słowa osłabiacze
• metoda kanapki w pismach reklamacyjnych, jako metoda komunikowania częściowej odmowy
• rola technik wpływu społecznego w pismach reklamacyjnych - techniki autorytetu, wzajemności, kontrastu, zaangażowania, sympatii
• argumenty rzeczowe vs argumenty emocjonalne
• algorytm reklamacji w pismach.
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo na dzień przed szkoleniem. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Dorota Dańczak Król
Doświadczony trener i szkoleniowiec. Certyfikowany CoachNormanBenettAcademy oraz EMCC z siedzibą w Londynie (European Mentoring and Coaching Council). Magister Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Personelem. Na co dzień zajmuje się kontaktami handlowymi z klientami firmy (w tym także kluczowymi klientami), aktywną sprzedażą i promocją produktów firmy, prezentacją oferty, negocjacjami oraz obsługą klienta. Wysokooceniany trener szkoleń sprzedażowych, z obsługi klienta (bezpośredniej i telefonicznej), komunikacji interpersonalnej, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, z zakresu coachingu.
Aktywnie uczestniczy w procesach rekrutacji, assessment i development center, współpracuje w przygotowaniu i prowadzeniu badań wewnątrz organizacji (min. badania tajemniczy klient) oraz badań na zewnątrz organizacji (badania satysfakcji klientów), współpracuje przy wdrażaniu systemów kompetencji, motywacyjnych, ocen.
Zrealizowała ponad 5000 h szkoleń i warsztatów, m.in: szkolenia wewnętrzne min. dla: BGŻ SA, Biuro Informacji Kredytowej S.A., RWE STOEN SA, ABC Data, FM Dental, Abbott, SKANSKA, Konkret Sp. z o.o., Inspirion Sp. z o.o., Kulik Sp. z o.o., Pragma Inkaso SA, Bank Gospodarstwa Krajowego i szkolenia otwarte min dla pracowników: PZU SA, PKO SA, WARS SA, Leroy Merlin, Carrefour Polska, Eurozet SA i wielu inny
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:40 – 9:00
W trakcie szkolenia na bieżąco można zadawać pytania.
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl