wynikające z nowych uwarunkowań
Przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie, w którym nasz trener odpowie na wszystkie Państwa pytania jak i omówi najważniejsze kwestie związane z tematyką szkolenia.
SZKOLENIE SKIEROWANE DO:
- szefów, kierowników działu HR i kadr, działu księgowości
- samodzielnych specjalistów w działach HR i kadr
- menedżerów organizujących pracę zdalną dla swojego zespołu
- osób odpowiedzialnych za zmiany organizacyjne w firmie w związku z zaistnieniem stanu zagrożenia epidemicznego
- wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
- Poszerzą wiedzę o konstrukcji współczesnego świata, jego złożoności i niepewności
- Zwiększą swoją świadomość w zakresie możliwości oddziaływania na zaangażowanie pracowników
- Zdobędą wiedzę z obszaru wspierania równowagi życiowej pracowników oraz komunikacji wewnętrznej
- Poszerzą wiedzę i umiejętności w zakresie wspierania menadżerów w czasach Covid-19
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Niepewne czasy – świat VUCA
- Aktualne trendy w biznesie i sytuacja na świecie
- Świat VUCA a świat Covid-19, jego konsekwencje dla społeczeństwa i biznesu
- Niepewność, zmienność, złożoność i niejednoznaczność – to się już nie zmieni
2. Rola działu HR w niepewnych czasach
- Wyzwania dla HR i trudności wynikające z nowych uwarunkowań (praca zdalna, niepewność, osłabione wyniki finansowe, redukcje )
- Utrzymanie zaangażowania pracowników w czasach Covid-19
- Agile HR czyli zwinność w obszarze zasobów ludzkich
3. Komunikacja z pracownikami kluczowym elementem utrzymania zaangażowania w organizacji
- Zarządzanie zmianą
- Komunikacja zmian organizacyjnych
- Jak wspierać ducha współpracy w czasach ograniczonych kontaktów międzyludzkich
4. HR strażnikiem utrzymywania równowagi życiowej
- Rola równowagi w utrzymaniu efektywności pracy
- Koncepcja utrzymywania równowagi Tony’ego Schwartza
- Narzędzia utrzymywania równowagi dla działów HR w niepewnych czasach
5. HR wsparciem dla menadżerów w trudnych czasach
- Przywództwo 4.0
- Budowanie relacji w zespole
- Rozwiązywanie konfliktów
6. Rozwój pracowników w czasach Covid-19, czy to w ogóle możliwe?
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo na dzień przed szkoleniem. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
Ekspert HR, Trener i Coach
Doświadczony ekspert w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Rekruter, project manager, koordynator i asesor sesji AC/DC, pasjonat rozwoju osobistego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z procesem rekrutacji, rozwojem zawodowym, inteligencją emocjonalną oraz skuteczną komunikacją.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 4 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:30 – 9:00
W trakcie szkolenia na bieżąco można zadawać pytania.
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl