Strona główna
Kalendarz szkoleń
Dofinansowanie z BUR
Szkolenia zamknięte
Referencje
O nas
Kontakt
Kategorie szkoleń zamkniętych
WSZYSTKIE
KSIĘGOWOŚĆ / FINANSE
DZIAŁ TECHNICZNY / DZIAŁ BHP
REKLAMACJE / OBSŁUGA KLIENTA
PRAWO GOSPODARCZE
HR / KADRY
ROZWÓJ KOMPETENCJI OSOBISTYCH
SEKRETARIAT
SPRZEDAŻ / MARKETING
ZAKUPY / LOGISTYKA
REKLAMACJE / OBSŁUGA KLIENTA
UWAGA - REWOLUCYJNA NOWELIZACJA REKLAMACJI - ZMIANY OBOWIĄZUJĄCE OD 1 CZERWCA 2020 ROKU
Kompleksowa analiza aktualnych przepisów prawnych z uwzględnieniem reklamacji międzynarodowych
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI
Jako narzędzie do budowania długofalowych relacji z klientem
NAJNOWSZE TRENDY I STANDARDY OBSŁUGI TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACYJNYM ŚRODKIEM KONKURENCYJNOŚCI FIRMY NA RYNKU
PRAWNE ASPEKTY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI W BRANŻY AUTOMOTIVE
rewolucyjna nowelizacja reklamacji
REWOLUCYJNA NOWELIZACJA - PRAWNE ASPEKTY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
w relacji Przedsiębiorca-Przedsiębiorca. Zmiany obowiązujące od 1 czerwca 2020 roku